|
| Kommentar Fra : mig-selv |
Dato : 01-07-17 00:04 |
|
Citat valgt modtager i min kontaktliste |
prøv at indtast nummeret
| |
| Kommentar Fra : ingelein |
Dato : 01-07-17 07:28 |
|
Tak for alle forslag. Alt er som det skal være. Modtageren har mobilpay = forretningsdrivende. Jeg har både prøvet at indtaste nummeret og også tilføjet vedkommende i min kontaktliste. Nummeret er også rigtigt. Skal landekoden 45 indgå i nummeret?
Ingelein
| |
| Kommentar Fra : ingelein |
Dato : 01-07-17 08:06 |
|
Jeg burde give mine points til mig selv...... som belønning for dumhed.
http://www.mobilepay.dk/da-dk/help/privat/Pages/brug-hvordan-sender-jeg-penge.aspx
Jeg har IKKE NOGET, DER HEDDER "NÆSTE" På min skærm, men blot et flueben med en cirkel omkring. Det har jeg ikke turdet taste, men det skal jeg gøre, for at sende pengene inden SWIPE skærmen kommer frem.
Points til den, der fortæller om nogen har teksten "NÆSTE" i appen i stedet for flueben i cirkel????????
Ingelein
| |
| Kommentar Fra : mig-selv |
Dato : 01-07-17 10:56 |
|
Den med OCR som du får frem, er sikkert fordi du efter at have valgt tlf nummer/ kontakt trykker på det lille blå ikon ved siden af nummeret du indtaster = der skal du stadig bruge NÆSTE på tastaturet.
| |
| Kommentar Fra : mig-selv |
Dato : 01-07-17 10:57 |
| | |
| Kommentar Fra : mig-selv |
Dato : 01-07-17 11:00 |
|
Landekode burde ikke være nødvendig, da det kan kan bruges af Danskere.
| |
| Kommentar Fra : ingelein |
Dato : 01-07-17 11:25 |
|
Nå, men det korte af det lange er at jeg IKKE har noget næste-ord på min skærm, men da det jo virker, når jeg taster cirklen med fluebenet, må det være specielt for Windows smartphones ?!
Ingelein
Det virker jo!
| |
| Kommentar Fra : mig-selv |
Dato : 01-07-17 12:06 |
| | |
| Kommentar Fra : ingelein |
Dato : 01-07-17 13:33 |
|
Tak for det mig-selv
Men som det fremgår, har jeg ikke samme skærmbillede med næste. Hverken på dette skærmbillede eller det er evt. kommer sammen med OQR.
http://peecee.dk/upload/view/467848
Ingelein
| |
| Kommentar Fra : ingelein |
Dato : 01-07-17 14:02 |
|
IØVRIGT FÅR JEG SAMMEN MED MOBILEPAY APPEN EN BESKED FRA DANSKE BANK OM AT MIN WINDOWS APP KUN VIRKER I ET PAR MÅNEDER FØR DET ER SLUT MED WINDOWS OG MOBILEPAY....... ALTSÅ NY SMARTPHONE TIL MIG.
INGELEIN
| |
| Accepteret svar Fra : katekismus | Modtaget 50 point Dato : 01-07-17 14:37 |
| | |
| Kommentar Fra : mig-selv |
Dato : 01-07-17 16:16 |
|
Citat ALTSÅ NY SMARTPHONE TIL MIG. |
Troede du havde Android.
Windows har aldrig haft det store markede med deres mobbedrenge, har selv haft en af de første ´pocket´ pc og selv dengang var Win aps ikke til at få til at virke efter hensigten
| |
| Kommentar Fra : ingelein |
Dato : 12-07-17 19:52 |
|
Nu har jeg fået min nye SAMSUNG smartphone og problemet med at betale for æg med mobilepay på en bondegård er der stadigvæk. Efter flere opkald til kundeservice i danske Bank blev problemet heller ikke løst.
I dag fandt jeg så på at kigge på mit mobil abonnement, som er TELMORES basis abbo, hvor jeg betaler efter forbrug.
.......... og det indeholder ikke adgang til DATA. Det kan man så tilkøbe for 29 kr om md.
Det kan jeg så godt undvære. De 360 kr om året for at købe æg og andet ved stalddøren kan jeg spare ved forud at betale mine æg hjemmefra (wifi). Nærig? Næh, det er da unødvendige udgifter. Iøvrigt har jeg mest brug for at modtage penge via mobilepay.
Ingelein
| |
| Du har følgende muligheder | |
|
Eftersom du ikke er logget ind i systemet, kan du ikke skrive et indlæg til dette spørgsmål.
Hvis du ikke allerede er registreret, kan du gratis blive medlem, ved at trykke på "Bliv medlem" ude i menuen.
| |
|
|