|
| Kommentar Fra : Rellom |
Dato : 23-06-03 19:44 |
| | |
| Accepteret svar Fra : emesen | Modtaget 110 point Dato : 23-06-03 19:55 |
|
Tilføjelse og oversættelse af Rellom's kommentar:
Outlook Express 5.0 >funktioner>indstillinger>kvitteringer>hak i anmodning om kvittering for læsning til alle sendte meddelelser>anvend>ok
Emesen.
| |
| Kommentar Fra : beckski |
Dato : 23-06-03 20:00 |
|
folkens, i er desværre ikke for heldige ....
de "tråde" og xxx>dakdfwaeuj> etc de stopper undervejs for mig, hvor jeg så ikke kan komme længere
f.eks har jeg ikke "kvittering" som emesen foreslår....
OG JA, det er OE 5.0 !!!!!!
| |
| Kommentar Fra : Rellom |
Dato : 23-06-03 20:04 |
|
Tak, emesen, men fra andre spørgsmål har jeg indtryk af,
at beckski sagtens kan klare engelsk samt er en rimeligt
rutineret computerbruger.
Derfor fattede jeg mig i korthed.
Men du har ret i, at man ikke generelt bør tage
dette for givet.
| |
| Kommentar Fra : ibasa |
Dato : 23-06-03 20:08 |
|
Hej beckski
Hvis du har 5,0 så er det da vist på tide at du får opgraderet til 6,0 og der er det muligt at anmode om kvitteringer
S ren R skilde
| |
| Kommentar Fra : beckski |
Dato : 23-06-03 20:09 |
|
jah.... søren du har nok ret.
og kom så ned i byparken og se bål !!!!
| |
| Kommentar Fra : emesen |
Dato : 23-06-03 20:12 |
|
Sorry - jeg så ikke hvem det var, koncentrerede mig om spørgsmålet.
Jeg "kører" win 2000 med OE 5.0 dog med lidt opdateringer.
Emesen.
| |
| Kommentar Fra : ibasa |
Dato : 23-06-03 20:15 |
|
Du må da have trådt i noget væmmeligt. Om et øjeblik P*s regner det, og min regnjakke er blevet væk, men god fornøjelse
S ren R skilde
| |
| Kommentar Fra : Rellom |
Dato : 23-06-03 20:21 |
| | |
| Kommentar Fra : Rellom |
Dato : 23-06-03 20:26 |
|
PS! Fordelen ved dette program er, at man får en kvittering under alle omstændigheder,
og ikke kun hvis det passer modtageren at sende en.
Derfor tusind tak for dit spørgsmål, beckski.
Ellers havde jeg sikkert aldrig fundet frem til dette program.
| |
| Kommentar Fra : dk |
Dato : 23-06-03 20:41 |
|
Hejsa
>> emsen og rellom skrev....
"Outlook Express 5.0 >funktioner>indstillinger>kvitteringer>hak i anmodning om kvittering for læsning til alle sendte meddelelser>anvend>ok"............
denne metode er ikke sikker da man som modtager bare klikker "nej" når popup meddelsen spørger om det
modtager får derved ikke nogen kvitt.
| |
| Kommentar Fra : Rellom |
Dato : 23-06-03 20:45 |
|
Nemlig, dk.
Netop derfor er jeg så glad for at have
fundet frem til MSGTAG.
| |
| Kommentar Fra : beckski |
Dato : 23-06-03 20:57 |
|
hvad er erfaringen med programmet???
kan det slettes igen? kan man tag'e udvalgte mails ???
| |
| Kommentar Fra : Rellom |
Dato : 23-06-03 21:06 |
|
Jeg ved ikke så meget om programmet endnu, for jeg har lige hentet det ned.
Men det står i "Add/remove programs", så jeg går ud fra, det kan slettes.
Udvalgte mails? Ikke mig bekendt. Man får en kvittering for samtlige mails,
der åbnes af modtageren.
Men alene det er efter min mening en klar forbedring.
Iøvrigt får det topkarakter hos FreeWindows, så jeg er helt tryg ved det.
| |
| Kommentar Fra : Rellom |
Dato : 23-06-03 21:13 |
|
PS! Jeg ved ikke, hvorfor du ikke kan scrolle i OE6, for det burde ikke være noget problem.
Men prøv evt. at genstarte computeren.
| |
| Kommentar Fra : ibasa |
Dato : 23-06-03 21:22 |
|
Hej Rellom
Har lige installeret dit forslag og lavet prøvesending til mig selv. Det ser ud til at virke. Når du engang finder ud af hvordan det afinstalleres så vil det være rart at vide det. Jeg tror jeg så en meddelelse om at det kun akn afinstalleres ved at de oprindelige opsætninger tilbageføres???????
S ren R skilde
| |
| Kommentar Fra : beckski |
Dato : 23-06-03 21:24 |
|
Dato : 23-06-03 20:55
prøver lige men nu er 6.0 installeret
hvorfor vil den nu ikke scrolle i IE 6.0 ????????????????
| |
| Kommentar Fra : Rellom |
Dato : 23-06-03 21:27 |
|
Hej Søren
Nu er det jo ikke mig, der har lavet programmet.
Så evt. småproblemer ved det, er du sikkert lige
så kompetent til at løse, som jeg er.
De bedste hilsner
Rellom
| |
| Kommentar Fra : Rellom |
Dato : 23-06-03 21:30 |
|
Hej beckski
Vil den scrolle i OE6 nu - men ikke i IE6?
Så prøv med nok en genstart.
De bedste hilsner
Rellom
| |
| Kommentar Fra : ibasa |
Dato : 23-06-03 21:33 |
|
Hej igen
Fis & Knald
Her sidder den sidste vaskeægte amatør, og det er bare at jeg ikke ved hvad de oprindelige opsætninger dækker over og hvor de er. Det var ikke nogen bebrejdelse så hvis mit indlæg er skrevet på en måde så det kunne forstås på den led har det ikke været tilsigtet.
S ren R skilde
| |
| Kommentar Fra : Rellom |
Dato : 23-06-03 21:36 |
|
Hej Søren
Jeg opfattede det ikke som en kritik, men som om du troede,
at jeg var computerekspert.
Og så ville jeg i sandhedens interesse gøre opmærksom på,
at det bestemt ikke er tilfældet.
| |
| Kommentar Fra : Rellom |
Dato : 23-06-03 21:42 |
|
"De oprindelige opsætninger" må betyde, at OE skal føres tilbage til den
tilstand, det var i, inden MSGTAG blev installeret - tror jeg nok.
Men hos mig fungerer programmet fint, så jeg har ikke lyst til at eksperimentere
med afinstallation o.lign.
| |
| Kommentar Fra : ibasa |
Dato : 23-06-03 21:42 |
|
Rellom
Det virker som om du har mere fod på det end jeg har, og så er det sagt
Beckski: Skulle du ikke se at få høvlet de point af til Rellom ?
S ren R skilde
| |
| Kommentar Fra : beckski |
Dato : 23-06-03 21:43 |
|
"Hej beckski
Vil den scrolle i OE6 nu - men ikke i IE6?
Så prøv med nok en genstart.
De bedste hilsner
Rellom"
virkede ikke.......
| |
| Kommentar Fra : ibasa |
Dato : 23-06-03 21:46 |
|
Emesen
Det er ikke så slemt at være dum når man er flere om det
S ren R skilde
| |
| Kommentar Fra : Rellom |
Dato : 23-06-03 21:55 |
|
Hej beckski
Opstod problemet før eller efter, at du installerede MSGTAG?
| |
| Kommentar Fra : beckski |
Dato : 23-06-03 23:59 |
|
efter installation af IE6.0 .....
tror ikke at MSGTAG har noget med det at gøre ??? eller ????
| |
| Kommentar Fra : Rellom |
Dato : 24-06-03 00:14 |
|
Nej, det kan jeg heller ikke tro.
Og hvis problemet opstod, før installation af MSGTAG,
er det jo også udelukket.
Den eneste mulighed, jeg kan se, er så, at der er sket
en fejl i installationen af IE6, og den eneste løsning,
at du prøver med en geninstallation.
Rent faktisk havde du slet ikke behøvet installere
IE6 (og OE6) for at bruge MSGTAG - men det var
selvfølgelig ikke godt at vide på daværende tidspunkt.
Hvis en geninstallation ikke løser problemet, kan jeg ikke
foreslå andet, end at du opretter et nyt spørgsmål i
kategorien "Browser".
Nå ja, der er selvfølgelig den mulighed, at du går tilbage
til IE5, men det kræver, at du fjerner ethvert spor af IE6 fra
computeren - ellers vil du få at vide, at installationen af IE5
ikke kan gennemføres, fordi du allerede har en nyere version
af browseren installeret.
| |
| Kommentar Fra : Rellom |
Dato : 24-06-03 12:19 |
|
Ingen påstår, at du installerede IE6 for at kunne bruge MSGTAG. Tværtimod.
Du installerede IE6 før du/jeg/vi fik kendskab til MSGTAG.
| |
| Kommentar Fra : ibasa |
Dato : 25-06-03 22:35 |
|
Hej Beckski
Har du fået løst det her problem ?
S ren R skilde
| |
| Kommentar Fra : ibasa |
Dato : 25-06-03 22:39 |
|
Beck for hel****
Du er vel ikke druknet nede i Byparken...........
S ren R skilde
| |
| Kommentar Fra : ibasa |
Dato : 30-06-03 09:10 |
|
Beck
Som I alle vel ved efterhånden er jeg IKKE nogen ørn til det her Edb-sjov.
Men, Jeg har afinstalleret det kvitteringsprogram (MSGTAG) og gået tilbage til OE mulighederne for opsætning i FUNKTIONER>INDSTILLINGER>KVITTERINGER og en fluel*rt i anmodning om kvitteringer for alle læste meddelelser + send altid en kvittering for læsning. Det er nok fordi jeg har lidt svært ved at overskue hvad det er der sker.
S ren R skilde
| |
| Kommentar Fra : beckski |
Dato : 01-07-03 14:27 |
|
byparken ..... nej, skulle læse til eksamen.
og jeg kan stadig ikke scrolle.
har heller ikke fået MSTAG til at virker så der er ude
| |
| Kommentar Fra : ibasa |
Dato : 01-07-03 15:34 |
|
Hej Beck
Nåeeeee-- Jeg troede du var i Byparken til bål
Som du så er jeg gået tilbage hvor jeg kom fra, og det er også godt nok for mig. men velkommen tilbage og har du så været til eksamen og i hvad ?
S ren R skilde
| |
| Kommentar Fra : ibasa |
Dato : 01-07-03 15:38 |
|
Beck.
Min Outlook Express 6.0 kan jeg godt scrolle i, bruger aldrig funktionen men elevatoren
S ren R skilde
| |
| Kommentar Fra : Rellom |
Dato : 01-07-03 15:50 |
|
Hos mig virker MSGTAG fortrinligt.
Har I husket at aktivere "tagging"?
For ellers virker det selvfølgelig ikke.
| |
| Kommentar Fra : ibasa |
Dato : 01-07-03 16:09 |
|
Hej Rellom
Det er rigtigt nok at det virker fortrinligt. Det gjorde det også hos mig. Men-men som min smukke hustru bemærkede var det måske i overkanten at gøre brug af det på en privat computer uden skygge af forbindelse til erhvervsliv o.l. Jeg tror nok at det var det meget store icon der generede hende. Godt nok hedder min computer SØREN´S Pc men hun gør krav på at få lov til at bruge den en gang i mellem Sådan er tilværelsen jo skruet sammen
S ren R skilde
| |
| Kommentar Fra : ibasa |
Dato : 01-07-03 16:11 |
|
Hej Beck.
Jeg er ikke rigtigt med på hvad det er du mener med højere oppe
S ren R skilde
| |
| Kommentar Fra : Rellom |
Dato : 01-07-03 16:20 |
|
Det meget store ikon?
Hos mig er der et ikon af vanlig størrelse nede i proceslinjen.
| |
| Kommentar Fra : ibasa |
Dato : 01-07-03 16:38 |
|
Beck. Nååååeee på den måde---------Du har ret i at det ser squ mystisk ud.
Rellom. Mit var også af vanlig str. men i nogle tilfælde for det op midt på skrive- bordet og nu kan jeg ikke huske i hvilke forbindelser det skete ?????? Men ok det virkede som det skulle.
S ren R skilde
| |
| Godkendelse af svar Fra : beckski |
Dato : 01-07-03 16:42 |
| | |
| Kommentar Fra : ibasa |
Dato : 01-07-03 16:45 |
|
Beckski.
Tryk på midter hjulet og et firepils icon kommer for at blive der. Før pilen op over iconet og billedet scoller langsomt nedaf og omvendt med pilen under og til siderne for den sags skyld. Sådan virker min fint.
Søren Roskilde
| |
| Kommentar Fra : beckski |
Dato : 01-07-03 16:50 |
|
nej, virker ikke, får et eller andet stort "hjul" frem med mulighed for at reloade og gå til farvoritter etc.
har prøvet.
| |
| Kommentar Fra : ibasa |
Dato : 01-07-03 16:55 |
|
Beck
Shit Der må være nogle genier der ved hvad der kan være galt Good luck
S ren R skilde
| |
| Du har følgende muligheder | |
|
Eftersom du ikke er logget ind i systemet, kan du ikke skrive et indlæg til dette spørgsmål.
Hvis du ikke allerede er registreret, kan du gratis blive medlem, ved at trykke på "Bliv medlem" ude i menuen.
| |
|
|