|
| Kommentar Fra : transor |
Dato : 13-08-15 08:36 |
|
Hvis det er samme slags pixelfejl, som det blev repareret for under reklamationsretten, vil du stadig have ret til gratis reperation. Du reklamerede jo i tide, og de t forlænger din ret til at få udbedrert fejlen.
Noget andet er at elgiganten kan være noget vanskellige at danse med i "garantisager" . Jeg har oplevet at få noget tilbage fra dem flere gange uden at fejlen var rettet,.
Det er ukvalificerede folk og komponenter de bruger, selv om de løgnagtigt siger at de sender til producentens værksted. det synes også som om at elektronik hos elgiganten er mere fejlbehæftet end hos andre proforhandlere.
| |
|
Hvis du har papirerne fra den første reparation så ville jeg henvende mig direkte til Samsung. En måske bedre løsning fandt jeg på Samsung's danske side hvor man kan finde et alternativt servicested på http://www.samsung.com/dk/support/servicelocation/ prøv dette. Men sørg for at have papirerne fra den første reparation klar. Ellers kommer du nok til at skulle betale.
| |
| Accepteret svar Fra : LuffeA | Modtaget 100 point Dato : 13-08-15 13:07 |
|
Citat Køber et nyt TV - garantien gælder jo ikke længere. |
Hvis en tillægsforsikring er tegnet kunne det også dække, det fik jeg faktisk på en 4 år gammel dyr stereoradio.
Men de sidste par billige skærme har jeg altså ikke ofret tillægsforsikring på.
| |
| Godkendelse af svar Fra : jensviggo |
Dato : 18-10-15 07:33 |
| | |
| Du har følgende muligheder | |
|
Eftersom du ikke er logget ind i systemet, kan du ikke skrive et indlæg til dette spørgsmål.
Hvis du ikke allerede er registreret, kan du gratis blive medlem, ved at trykke på "Bliv medlem" ude i menuen.
| |
|
|