|
| Accepteret svar Fra : transor | Modtaget 260 point Dato : 24-06-12 19:50 |
|
Du må lige fortælle om motortype og størrelse.
Når en benzin karburator dør ved pludselig fuldgas er det ofte acceleratorpumpen, som ikke virker.
Det kan også være noget med svingklodser og automatisk fortændings avancering, eller vacuum forstillingen. Men det er selvfølgelig kun mulighed ved gammeldags karburator og tænding.
| |
| Kommentar Fra : Caam2 |
Dato : 24-06-12 19:58 |
|
Det er en 2-takts på 65 hp og 861 ccm. Den har 3 cylindre med tre karburatorer...
Har mistanke til svømmere eller membranerne.... Eller ?
| |
| Kommentar Fra : nomore |
Dato : 25-06-12 01:18 |
|
Den er helt sikkert utæt i indsugningen, men hvor?
Tviler på 'svømmere' da den så vil gå meget trægt og til slut gå ud
----
Hvis du prøver med noget ''Starthjælp'' omkring indsugningen, kan du øjeblikkeligt
se/ høre om det er der den er utæt.
Er det mebramerne, så skal du have karburatorer af,
for at se efter flænger
| |
| Kommentar Fra : nomore |
Dato : 25-06-12 01:22 |
|
Men på den anden side, så lyder det mærkeligt,
da det ville kunne høres, om den kører på alle cylindere.
og derfor skulle de 2 cylindre sagtens kunne klare at tage gas/ falde igen
Bliver alle udstødningsrør varme??
| |
| Kommentar Fra : Caam2 |
Dato : 03-07-12 17:18 |
|
Har endlig fået tjekket benzinpumpen og den virker fint...
Hva kan det så være ???
Det bliver værre og værre...
| |
| Kommentar Fra : Caam2 |
Dato : 13-07-12 01:07 |
|
Fejl fundet...
Skruede tomgangen en halv omgang op og fjernede filterkassen...
Nu kører den som den skal ???
| |
| Godkendelse af svar Fra : Caam2 |
Dato : 13-07-12 01:11 |
| | |
| Du har følgende muligheder | |
|
Eftersom du ikke er logget ind i systemet, kan du ikke skrive et indlæg til dette spørgsmål.
Hvis du ikke allerede er registreret, kan du gratis blive medlem, ved at trykke på "Bliv medlem" ude i menuen.
| |
|
|