|
| Kommentar Fra : vic200 |
Dato : 04-11-11 13:06 |
|
Måske fordi du annullerer dine spørgsmål.
Spørgsmål
- Ubesvarede 2
- Besvarede 84
- Annullerede 61
- Slettede 0
Ialt 147
| |
|
til vic200
Citat Måske fordi du annullerer dine spørgsmål.
Spørgsmål
- Ubesvarede 2
- Besvarede 84
- Annullerede 61
- Slettede 0
Ialt 147 |
Du har vist ikke fattet en brik, hva? Hvis ikke der er et ordentligt svar til et spørgsmål, SKAL det annulleres. Ellers tror andre brugere, jo at de kan finde et svar på det.
Jeg har endnu aldrig annulleret et spørgsmål, hvor der var et ordentligt svar til.
Iøvrigt hvem har udpeget dig til . Hvis ikke du har et svar, så smut, og pas din egen lille hønsegård.
| |
|
Til Teil
Citat Citat
Til daglig arbejder jeg som IT supporter (dataspecialist) for diverse brugere i firmaet jeg er ansat hos, MicroSoft office, SAP, og diverse andre programmer.
Det er sikkert løgn |
Samme svar som til vic200. Hvis ikke du har et svar på spørgsmålet, så luk kajen.
| |
|
Til alle jer andre, tak for ideerne.
Jeg skal ned til min lillebror i morgen, så ser jeg om jeg kan finde en løsning. Hvis det lykkes, skriver jeg lige en af de nærmeste dage. Jeg har prøvet at nulstille alle indstillinger i Browseren, uden det hjalp.
| |
|
Hejsan
Nu har jeg prøvet at afinstallere Java og geninstallere uden det hjalp.
Hotline skriver noget med startparametre der skal sættes i Java, det har jeg også prøvet.
De skriver også at man skal opdatere driveren til grafikkortet. Jeg har nu prøvet den sidste nye plus 2 ældre tilbage, og problemet er der stadig.
Jeg har prøvet at logge på banksiden på en anden computer med nøjagtig samme grafikkort, og her virker det . Så det er lige før de grå hård bliver flere nu.
Grafikkortet er en Nvidia Geforce FX5500 med 512 MB RAM (VGA).
Jeg har prøvet forskellige skærmopløsninger, det gør helle ringen forskel. Hmmmmm!
| |
|
Yep
Har prøvet både Firefox og Chrome, uden at det ændrer sig.
Jeg tror konklusionen må være noget med skærmopløsningen. Skærmen er en Widescreen, og jeg kan se at, hver gang jeg ændrer skærmopløsningen. så starter der en autotilpasning af skærmen. Jeg tror jeg skal have denne autotilpasning slået fra på en eller anden måde.
Det ser ud som om logonboksen ikke er høj nok, og derfor går der koks i visningen af felterne i boksen. Det mærkelige er bare at det har virket på maskinen, før systemet blev gendannet, efter et total nedbrud? Hmm!
| |
|
Hej webnoog
Har videresendt din anmodning til min bror. Får ham lige til at tjekke E-Post logon.
Jeg oplevede lige på min egen netbank, at ingen af felterne blev vist, og efter et stykke tid kom der en error fra Java consolen, at certificatet (bankens) ikke kunne godkendes. Jeg åbnede så konsolen, slettede alle certificater, genstartede IExplorer, og problemet var løst. Men på min brors maskine får vi ikke en Error. Jeg tror det næste forsøg, bliver noget med at koble en anden skærm på som ikke er en widescreen, men det bliver først i næste weekend.
| |
|
Nu har jeg sendt en forespørgsel til NETS (Tidligere Dan-id), som jo står bag Nem-Id, så må vi se om de har en løsning.
| |
|
Halløjsa
Har fundet neden for løsning på Dan-Id's supportside. Det virker.
Citat NemID-login-felterne ser underlige ud
Hvis du har en ældre computer, kan der være problemer med at vise login-felterne korrekt. Problemet kan også optræde, når betalinger skal godkendes inde i NetBanken. Problemet skyldes, at grafikkortet på din computer ikke kan vise billedet korrekt.
Prøv følgende for at løse problemet.
1.Åbn dit kontrolpanel
2.Find ikonet ”Java”. Vælg evt. ”Klassisk visning” i venstre side (Windows XP og Windows Vista), eller ”Vis efter små ikoner” øverst til højre (Windows 7).
3.Åbn ”Java”
4.Vælg fanen ”Java” øverst
5.Tryk på knappen ”View”
6.Dobbeltklik i kolonnen ”Runtime Parameters”
7.Tast følgende i feltet: ”-Dsun.java2d.d3d=false” (skriv ikke ”-tegnene i feltet).
8.Tryk ”OK” nederst
9.Tryk ”Apply”
10.Tryk ”OK”
Hvis ovenstående ikke afhjælper problemet, bør du prøve at opgradere din grafikkortdriver. |
| |
|
Thyregod8. Og hvad mener du så lige med denne kommentar?
Citat Svaret er sikkert ikke godt nok, så det bliver nok annulleret. |
| |
| Kommentar Fra : webnoob |
Dato : 01-01-12 16:09 |
| | |
|
Hej webnoob
Jo, men jeg vil jo også gerne gøre det rigtigt.
Jeg har fået den opfattelse at, hvis der ikke er et fyldesgørende svar til et spørgsmål, eller jeg selv finder svaret, så skal spørgsmålet annulleres, eller er det ikke korrekt?
| |
|
Tak for svaret webnoob. Sorry. Havde helt glemt spørgsmålet. Underligt, plejer der ikke at komme en automatisk reminder, når et spørgsmål er åben for længe, eller der ikke er nogen aktivitet?
| |
| Du har følgende muligheder | |
|
Eftersom du ikke er logget ind i systemet, kan du ikke skrive et indlæg til dette spørgsmål.
Hvis du ikke allerede er registreret, kan du gratis blive medlem, ved at trykke på "Bliv medlem" ude i menuen.
| |
|
|