|
| Update virker ikke Fra : Troldesen | Vist : 876 gange 200 point Dato : 03-06-11 20:32 |
|
Hejsa. Jeg bruger Windows 7. Home Premium. Den sidste måned er der 6 updates der ikke vil lykkes og de bliver ved med at prøve hver gang jeg logger af. Fucking irriterende. Har prøvet alt hvad maskinen foreslår, men intt hjælper. Hvad gør jeg???
| |
| Kommentar Fra : Troldesen |
Dato : 03-06-11 21:59 |
|
webnoob > Koden er 646
o.v.n. > Har gjort men samme resultat.
| |
| Kommentar Fra : Troldesen |
Dato : 03-06-11 23:25 |
|
Det er opdateringer til diverse Microsoft Office programmer. 1 opdatering og 5 sikkerhedsopdateringer.
| |
| Kommentar Fra : webnoob |
Dato : 03-06-11 23:52 |
| | |
| Kommentar Fra : Troldesen |
Dato : 04-06-11 03:10 |
|
webnoob > Har nu prøvet dit link. Det der med FixIt har jeg prøvet før og det dur ikke. Har så prøvet "Gør det selv" og der er heller ingen fejl før jeg når til det aller sidste i 8.
HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\User Shell Folders
Der er bare ikke et pkt der hedder AppData.
Og hvad så?
| |
| Kommentar Fra : edison |
Dato : 04-06-11 05:06 |
| | |
| Kommentar Fra : Troldesen |
Dato : 04-06-11 12:59 |
|
webnoob >
I Regedit selvfølgeligt.... det er jo der det foregår IKKE...?
Der har jo på intet tidspkt været snakked om stifinderen....?
Har du selv læst den vejledning du har sendt mig igennem? Så ville du vide det..
| |
| Kommentar Fra : webnoob |
Dato : 04-06-11 13:51 |
|
Selvfølgelig har jeg det.
Nu vil jeg gerne have at du er 100% sikker på at du er det rigtige sted i regedit. AppData er også en mappe i stifinder som office bruger så har du ikke den streng så burde din office overhoved ikke virke.
Inden vi fortsætter vil jeg gerne have at du tager en backup af din regedit og gemmer den på skrivebordet.
Kontroller at du er i denne her nøgle
HKEY_USERS\.DEFAULT\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\User Shell Folders
er du det og AppData stadig ikke er der så opret den. Højre klik på User Shell Folder og vælg ny -> Streng, kald den AppData, når den er navngivet så højre klikker du på den og vælger Rediger og så kopiere du %USERPROFILE%\AppData\Roaming ind i den og så lukker du regedit og genstarter computeren.
| |
| Kommentar Fra : Troldesen |
Dato : 04-06-11 14:22 |
|
Den nøgle du vil ha mig ind i, har jeg været i. Det var en del af det hele. Og alt var OK.
Som jeg skrev til dig kl. 03:10 gik alt fint indtil ... Læs 03:10 igen.
Hvorfor blir du ved med at snak om stifinder? Jeg har squ ikke været i stifinder..
Har gjort PRÆCIS som jeg har fået besked på og derfor ikke været i stifinder..
Hvordan tager man en Backup af regedit?
Det du skriver
Citat Kontroller at du er i denne her nøgle
HKEY_USERS\.DEFAULT\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\User Shell Folders |
ligger langt før 03:10 og det ER OK.
Igen: Læs min 03:10
Er nok ikke skide smart til IT, men jeg er fanme ikke åndsvag..
| |
| Kommentar Fra : webnoob |
Dato : 04-06-11 14:36 |
|
Citat Der er bare ikke et pkt der hedder AppData. |
Det er hvad du skriver her: http://www.kandu.dk/spg155981.aspx#1795992
Du skal ha' oprettet den streng.
Hvis du ikke kan det hvad siger du så til og få det ordnet via teamviewer?
| |
| Kommentar Fra : Troldesen |
Dato : 04-06-11 15:42 |
|
I den vejledning du sendte mig et link til står der i pkt. 8
Citat Prøv at installere opdateringerne igen. Hvis problemet fortsætter kan du gentage disse trin, men brug følgende registreringsundernøgler i stedet for den undernøgle, som er angivet under trin 3:
HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\User Shell Folders
HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\User Shell Folders |
Det gjorde jeg så. Med den første var alt OK og der var et pkt. der hed Appdata (Applikationsdata), Det skulle der så være under det andet pkt. Men det var der bare ikke. Så det er måske DET der er problemet? Skal jeg så bare tage den linie og kopiere den ind det manglende sted?
| |
| Kommentar Fra : Troldesen |
Dato : 06-06-11 23:59 |
|
webnobb -> Når du skriver:
Citat Det ved jeg ikke, jeg har ingen ide om hvor du er i regedit. |
KAN du da ikke være seriøs?? Jeg har været inde og kikke på din profil... Og du vil jo gerne optræde som en der ved en fansmase om sådan noget.
Ta dig sammen mand.. det er da dig selv der har henvist mig til den side der leder mig igennem lortet og når jeg spør om du selv har læst den, sir du JA. Så find for fanden ud af hvor jeg er henne? Jeg jhar flere gange forklaret dig det.. Hvorfor kan du så ikke se hvor jeg er henne?
Eller var det bare et forsøg på at VIRKE smart, så du kan få din Forretning til at køre????
Ærglit at o.v.n. har mistet interessen for spørgsmålet. Har har mange point i denne kattegori.
Kom igen o.v.n. måske ka du jælpe!!!
| |
| Kommentar Fra : dbl |
Dato : 07-06-11 09:02 |
|
Hej selv haft problemer med Windows Update på min og andres computere.
På Vista/7 har jeg fundet filen WindowsUpdate-Reg.cmd, og det løser tit problemet.
Men der står meget mere her>>> http://www.eksperten.dk/spm/871184
Hvis du får "renset" Windows Update, så prøv at installer de 6 opdateringer én af gangen.
Held og lykke
Mvh.
d.Buus
| |
| Kommentar Fra : webnoob |
Dato : 07-06-11 11:55 |
|
Jeg ved ikke hvad du vil kopiere noget ind, det bliver du nød til og fortælle, men som udgangspunkt så skal du oprette nøglen AppData og så skal værdien være %USERPROFILE%\AppData\Roaming.
Du kan godt være du mener jeg ikke er seriøs, men det er heller ikke let og hjælpe nogen der ikke kan fortælle hvad de vil og hvor. Jeg har forslået at jeg hjælper dig via teamviewer.
| |
| Kommentar Fra : webnoob |
Dato : 07-06-11 17:32 |
|
team viewer finder du på www.teamviewer.dk det er et gratis produkt og ja min service koster, dog ikke når jeg selv tilbyder det.
| |
| Kommentar Fra : dbl |
Dato : 07-06-11 23:16 |
|
Jeg ved ikke hvad du har klikket på, men det svar jeg henviser til på http://www.eksperten.dk/spm/871184 er
Citat 1. Download denne fil.
http://www.kortelinks.dk/ (...)
2. Højreklik på WindowsUpdate-Reg.cmd og vælg Kør som administrator.
3. Tjek Windows Update. |
Hos mig har det aldrig ville have penge, og aldrig sagt noget om nogen driver.
Mvh.
d.Buus
| |
| Kommentar Fra : Troldesen |
Dato : 08-06-11 18:38 |
|
P.S.: Kan vi ikke bruge dden almindelige mulighed for Fjernkontrol?
| |
| Kommentar Fra : Troldesen |
Dato : 08-06-11 22:23 |
|
Fjernsupport findes allerede på min PC. Folk fra andre firmaer har allerede hjulpet mig på den måde. Jeg forstår ikke hvorfor du vil ha mig til at downloade et helt nyt program? Men OK så gør jeg det. Vender tilbage.
| |
| Kommentar Fra : Troldesen |
Dato : 08-06-11 22:29 |
|
OK, Jeg kontakter dig via besked. Vil ikke ha mine koder ud i denne tråd. )
| |
| Kommentar Fra : Troldesen |
Dato : 09-06-11 11:39 |
|
webnoob -> Ja så fik du lov til at fjernstyre min LapTop, og du kunne alligevel ikke finde løsningen. SURT SHOW. Du brugte ca. 20 min på det. Men det var jo ikke helt omsonst VEL????
Du fik jo kigget grundigt i mine forskellige programmer, min emailpostkasse, samt fik downloaded den CD jeg havde købt dagen forinden.
Du havde nu ikke behøvedes at stjæle den på den "luskede" måde! Havde du spurgt mig ville jeg såmænd gerne have givet dig tilladelse til at gøre det. Men det DU gjorde var rent TYVERI.
Jeg gav dig tilladelse til at gå ind på min computer for at løse et specifikt problem, ikke for at du skulle SURFE rundt som en teenager foran et Damebadeværelse.
Professionelle IT-folk har noget der hedder Etiske regler. Dem har du åbenbart ikke hørt om??
SKAM dig............
| |
| Kommentar Fra : Troldesen |
Dato : 09-06-11 22:10 |
|
webnoob ->
Mens du cycler rundt på min LapTop kan jeg jo se hvad du gør.. Når der pludseligt bliver markeret 10 MP3-filer og der derefter kommer en skærm op der siger "Downloader", er der ingen tvivl om hvad du har haft gang i. VEL??
Jeg plejer at takke for hjælp eller hjælpforsøg, men da du har "takket" dig selv ved at downloade 10 af min dyrt købte MP3-filer, får du ingen tak herfra.
Samtale slut... Hvis du fremturer, skriver jeg en åben besked til alle.
| |
| Godkendelse af svar Fra : Troldesen |
Dato : 09-06-11 22:13 |
|
Problemet blev ikke løst, men nu er tråden tivertifald lukket. Fnis ( )
| |
| Kommentar Fra : Troldesen |
Dato : 13-06-11 03:07 |
|
Skal da ikke undlade at komme med løsningen som de "kloge Kandu'er" ikke kunne finde. Fandt den selv: Windows 7 og IE9 fungerer ikke 100% sammen p.t.
Så tilbage til et systemgendannelsespunkt der ligger før IE9 og så tag den derfra. Og husk så at sige NEJ når WindowsUpdate foreslår dig at opgrade IE8 til IE9. Lidt besværligt, men det er the only way
| |
| Du har følgende muligheder | |
|
Eftersom du ikke er logget ind i systemet, kan du ikke skrive et indlæg til dette spørgsmål.
Hvis du ikke allerede er registreret, kan du gratis blive medlem, ved at trykke på "Bliv medlem" ude i menuen.
| |
|
|