|
| Kommentar Fra : Fijala |
Dato : 05-01-10 17:17 |
|
Det mest sandsynlige er at du bare bliver brugt til at sende igennem. Og derfor ligger der ikke noget på din pc.
Lav en ny email adresse så er den pot ude. Du skal selvfølgelig lige snakke med Stofa først.
| |
|
Foreløbig tak,
jeg har fået, ikke ny Email adresse, men nyt password,
og det fungerer igen.
Da jeg er meget afhængig af mit net forbindelse, bl.a. til Net Bank,
er jeg bange for at Stofanet lukker igen...
| |
| Kommentar Fra : ans |
Dato : 05-01-10 18:14 |
|
Citat jeg så dum at oplyse både min Email adresse og Password
til ham jeg troede var min Email mannager fra Stofanet. |
Din e-mailadresse havde den pågældende jo ... hvordan skulle du ellers kunne modtage en mail ???
Men så har du lært det med ... opgiv aldrig password eller lignende til andre.
Tænkte du slet ikke på, hvad han skulle bruge dit password til ??? .... det er jo dit helt private .... en sikkerhed for at andre ikke skal kunne misbruge det.
Men jeg håber, at det har hjulpet, og fortsat vil være en hindring for "ham" at misbruge din mail-adresse efter du har skiftet password
| |
| Kommentar Fra : Nordsted1 |
Dato : 05-01-10 18:15 |
| | |
|
Bortset fra de en time forsinkede meddelelser, der jo nok skyldes kandu, kører alt igen normalt.
Det nye password huskes både ved net og mail,
så faren for lukning igen på grund af spam/virus er nok drevet over for denne gang...
| |
| Du har følgende muligheder | |
|
Eftersom du ikke er logget ind i systemet, kan du ikke skrive et indlæg til dette spørgsmål.
Hvis du ikke allerede er registreret, kan du gratis blive medlem, ved at trykke på "Bliv medlem" ude i menuen.
| |
|
|