|
| Kommentar Fra : peet49 |
Dato : 24-02-09 14:22 |
| | |
| Kommentar Fra : Teil |
Dato : 24-02-09 14:22 |
|
Hvis du har flere konti, kan outlook express drille.
Programmet er noget ustabil i den retning.
| |
| Kommentar Fra : bentjuul |
Dato : 24-02-09 15:30 |
|
Citat 0x800CCC19, TIMEOUT
Der opstod en timeout under kommunikation med serveren.
Luk alle programmer og forbindelser og søg efter filen POP3UIDL.DBX og slet den. Genstart derefter computeren.
Der ligger måske en korrupt email, eller en email med en meget stor vedhæftet fil, på serveren. Slet denne.
Dette problem kan skyldes en antivirusprogram eller en firewall, der ligger og forstyre kommunikationen. Prøv at deaktivere eller afinstallere sådanne programmer. |
Herfra http://www.wannafind.dk/support/knowledgebase/article/132/
ps. Teil/Achton, jeg har mange email-kontier, hvilket aldrig har givet anledning til fejl
| |
| Accepteret svar Fra : miritdk | Modtaget 100 point Dato : 24-02-09 18:28 |
|
hent denne fil:
http://download.tdconline.dk/pub/tdconline/kundeservice/OE6.exe (det er ligemeget hvilken udbyder du bruger)
Når filen er hentet skal du genstarte Windows. Undlad at starte Outlook Express
Dobbeltklik på det programfix du netop har hentet
Klik på Start i den lille programboks der kommer frem
Vent et kort øjeblik mens programmet overskriver de defekte systemfiler i OE med de nye - når det er overstået genstarter du maskinen igen
| |
| Godkendelse af svar Fra : achton |
Dato : 24-02-09 20:51 |
| | |
| Du har følgende muligheder | |
|
Eftersom du ikke er logget ind i systemet, kan du ikke skrive et indlæg til dette spørgsmål.
Hvis du ikke allerede er registreret, kan du gratis blive medlem, ved at trykke på "Bliv medlem" ude i menuen.
| |
|
|