|
| Kommentar Fra : Uffe29 |
Dato : 13-03-03 22:48 |
|
Du henter den nyeste version, og lægger den ind oveni, du mister ikke indstillinger osv. ved dette.
Det er ikke mere end 1-2 uger siden en bruger havde et lign. problem som blev løst på denne måde
| |
| Kommentar Fra : Rellom |
Dato : 13-03-03 23:12 |
|
Hej Uffe
Jeg har allerede den nyeste version.
Dit løsningsforslag nr. 2 kan jeg ikke "oversætte" til mit OS, Windows ME, så jeg må bede dig om at skære det ud i pap.
De bedste hilsner
Rellom
| |
| Kommentar Fra : Uffe29 |
Dato : 13-03-03 23:42 |
|
Ang forslag 1:
Det er ligemeget om det er nyeste du har, en fil kan være korrupt (beskadiget/overskrevet) prøv derfor først dette
Ang forslag 2:
Åbn incredimail og derinde vælger du filer --> data og settings transfer --> her vælger du "transfer to new computer", dine data og indstillinger m.m. gemmes så i 1 fil på harddisken --> så afinstallerer du incredimail --> genstarter --> installerer igen --> og vælger "transfer from old computer"
Altså det er inde i incredimail du vælger filer.....håber den er der nu
| |
| Kommentar Fra : Uffe29 |
Dato : 14-03-03 00:23 |
|
Jeg kører selv med gratis-versionen så hvordan registreringskoden reagerer ved jeg ikke men der er 3 muligheder
1) der sker intet med den
2) den forsvinder, men så har du den på mail
3) den forsvinder og så får du den tilsendt igen her: http://www.incredimail.com/english/faq/purchase/faq_reg_code.html
Der står:
Q: I bought an IncrediMail product and lost my registration code. How can I get it again?
A: If your computer crashed or you have formatted your computer without saving your IncrediMail registration codes, you may not be able to activate your IncrediMail Premium and/or the Letter Creator when you install it again.
To have your registration code(s) sent to you, please enter your email address below. IncrediMail will automatically check its database for your email address and send you your old registration code(s) so that you can use them again.
| |
| Godkendelse af svar Fra : Rellom |
Dato : 14-03-03 00:52 |
|
Tak for svaret Uffe29.
Geninstallationen bevarede de gamle indstillinger lidt for godt. Fejlen blev også bevaret.
Dit løsningsforslag nr. 2 løste til gengæld problemet fuldstændig.
1000000 tak for hjælpen.
| |
| Kommentar Fra : Uffe29 |
Dato : 14-03-03 01:56 |
|
dyrt.....men hva' dælen
Rellom jeg vil lige lave et tip om at reparere incredimail, så jeg skal lige høre dig om registreringen blev slettet ved løsningen
| |
| Du har følgende muligheder | |
|
Eftersom du ikke er logget ind i systemet, kan du ikke skrive et indlæg til dette spørgsmål.
Hvis du ikke allerede er registreret, kan du gratis blive medlem, ved at trykke på "Bliv medlem" ude i menuen.
| |
|
|