...og så alligevel...
Hvem vil klage over Tordenfluer og andet skidt i fladskærme..??
Vi er nogle stykker der her på Kandu har diskuteret omkring Tordenfluer og andet skidt i en fladskærm.
Og det kom der så følgende ud af...
Samsung giver fra ny 30 dage ombytning / udbedring, dette undrede mig hvis man så derefter selv havde "ansvaret" ikke mindst set i lyset af at du intet selv kan gøre...og det faktum at man 6 uger efter kan stå med en skærm...der nærmest er værdiløs da det er ret generende med sådanne klatter i synsfeltet.
Så jeg tog kontakt til Forbrugerklagenævnet.
De havde ALDRIG hørt om problemet før - men den flinker jurist dame kunne så rigeligt forstå problematikken.
Så en snak endte med at juristen mente at det var overvejende sandsynligt at Forbrugerklagenævnet ville opfatte det som en produktions fejl, ikke mindst set i lyset af de mange mange tusinde fladskærme som IKKE havde problemet.
Og hun opfordrede til at der blev indgivet en klage, eller flere klager af dem der lige har dette specifikke problem - hvis butikken inden for første års garanti havde nægtet at løse problemet.
Videre var hun af den mening, at Forbrugerklagenævnets jurister nok også gerne ville kigge på en sag hvor fladskærmen var lidt mere end ET år.
Juristen lovede mig INTET da det jo var en vejledende samtale men helt klart opfordrede hun til at nogle tog sagen op overfor dem: