|
| Kommentar Fra : Qualiman |
Dato : 17-06-08 05:12 |
|
Prøv følgende du kan altid lave det om igen - jeg havde samme problem igår og dette var løsningen
Check om indstillingen "Log på serveren til indgående post, før der sendes post" er blevet aktiveret for din e-mail-konto.
- Vælg kommandoen 'E-mail-konti' i menuen Funktioner.
- Vælg 'Få vist eller rediger eksisterende e-mail-konti', og klik på knappen 'Næste'.
- Vælg din e-mail-konto på listen, og klik på knappen 'Rediger'.
- Klik på 'Flere indstillinger', og vælg fanen Server til udgående post.
sæt kryds i Indstillingen serveren til udgående post (smtp) kræver godkendelse
sæt derefter kryds i 'Log på serveren til indgående post, før der sendes post'.
Genstart
| |
| Kommentar Fra : refi |
Dato : 17-06-08 20:08 |
|
Har du skiftet udbyder ?
Hvis JA - til hvem
Hvis NEJ - hvem har du
Hat du lavet ANDRE ændringer....
| |
| Kommentar Fra : trimare46 |
Dato : 17-06-08 20:27 |
| | |
| Kommentar Fra : refi |
Dato : 17-06-08 20:28 |
|
Funktioner
E-mail konti
Du har vel lige været der - ellers kunne du da ikke sende en testmail....
| |
| Kommentar Fra : refi |
Dato : 17-06-08 20:29 |
| | |
| Kommentar Fra : trimare46 |
Dato : 17-06-08 20:47 |
|
nu har jeg tastet kontooplysningerne ind igen og sendt en testmail. så kommer der en dialogbox hvori der står: send test-email: serveren blev fundet men der kom ingen svar fra serveren. kontroller at oplysningerne om port og ssl er korrekte.
så bliver jeg nødt til at spørge hvordan jeg finder ud af det. jeg aner ikke hvad oplysningerne skal være.
| |
| Kommentar Fra : refi |
Dato : 17-06-08 20:51 |
|
Så går du ind på kontoen igen og trykker "rediger"
Så kommer et nyt vindue - der trykker du på "flere oplysninger" (nederst til højre)
Atter et nyt vindue - der trykker du på faneblad "avanceret" - og HVAD står så der....
| |
| Kommentar Fra : refi |
Dato : 17-06-08 20:53 |
|
Der skulle gerne stå
POP3 - port 110
SMTP - port 25
| |
| Kommentar Fra : trimare46 |
Dato : 17-06-08 21:14 |
| | |
| Kommentar Fra : trimare46 |
Dato : 17-06-08 21:23 |
|
ogjeg kan stadig ikke sende.
der opstod timeout i handlingen. fejlnummer0x8004210B
| |
| Kommentar Fra : refi |
Dato : 17-06-08 21:26 |
|
Du har IKKE svaret på om du har lavet andre ændringer ??????
Det der tyder på din firewall eller dit antivirusprogram....
Du har heller ikke meldt ud om du kører XP eller Vista ?????
| |
| Kommentar Fra : refi |
Dato : 17-06-08 21:49 |
|
Aner ikke om den kommer automatisk.....
Har du sat hak ved sikker godkendelse ?
| |
| Accepteret svar Fra : refi | Modtaget 500 point Dato : 17-06-08 21:53 |
| | |
| Kommentar Fra : atie |
Dato : 19-06-08 15:54 |
|
Ved du vad, ,de er så flinke hos TDC når man har et problem og er kunde der . Jeg syntes du skal ringe til dem, for jeg har haft det samme problem, og det var fordi jeg havde skiftet kodeord og ikke gjort det rigtig. Ring til dem på 80804020 suport.. De vil guide dig hele vejen igennem og slipper dig ikke før det køre rigtig.
Venlig hilsen
| |
| Godkendelse af svar Fra : trimare46 |
Dato : 20-06-08 20:15 |
|
Tak for svaret refi.
ikke fordi nogen af forslagene virkede, men en ny mailadresse og en opkobling på mit mobile bredbånd i stedet for har åbenbart løst problemet, hvad det så end skyldes
| |
| Kommentar Fra : refi |
Dato : 20-06-08 20:29 |
|
Selv tak......
Du "glemte" at fortælle det var "mobilt bredbånd"......
Så kunne det være pga. timeout - så stabilt er det mobile bånd heller ikke - endnu ......
| |
| Du har følgende muligheder | |
|
Eftersom du ikke er logget ind i systemet, kan du ikke skrive et indlæg til dette spørgsmål.
Hvis du ikke allerede er registreret, kan du gratis blive medlem, ved at trykke på "Bliv medlem" ude i menuen.
| |
|
|