|
| AT BEGÅ SELVMORD?! Fra : Alfido | Vist : 1192 gange 50 point Dato : 05-03-08 19:52 |
|
Har I nogensinde tænkt på at begå selvmord..? Netop idag fik jeg konstateret en kræftsygdom (Hepatoblastom (en form for leverkræft)).. dvs. at fremover skal til kemoterapi, operation osv. Er det overhovedet værd at leve sådan (måske) resten af sin dage? Og jeg kan jo trodsalt forvente død indenfor en begrænset tid. Også kan jeg simplethen ikke forstå hvorfor mine forældre er så rolig omkring det.. de har slet snakket hverken med mig eller til hinanden.
| |
| Kommentar Fra : Alfido |
Dato : 05-03-08 20:01 |
|
mit hår.. kommer det til at falde af?! det sagde lægen i hvert fald..
| |
| Kommentar Fra : refi |
Dato : 05-03-08 20:02 |
| | |
| Kommentar Fra : Alfido |
Dato : 05-03-08 20:07 |
| | |
| Kommentar Fra : Alfido |
Dato : 05-03-08 20:10 |
|
kommer I til savne mig.. hvis der nu skulle ske mig noget.?
| |
| Kommentar Fra : refi |
Dato : 05-03-08 20:10 |
| | |
| Kommentar Fra : Alfido |
Dato : 05-03-08 20:17 |
|
Aghr, jo det tror altså.. og jeg tror faktisk I vil tænkte..' Alfido, han var fandme en gutter-mand.. han var en rigtig champ', ikke.
| |
| Kommentar Fra : refi |
Dato : 05-03-08 20:22 |
| | |
|
Citat hvad med mit ansigt? |
- ja Alfie, det falder også a', men trøst dig, det er der ingen der lægger mærke til...
| |
| Kommentar Fra : ans |
Dato : 05-03-08 20:29 |
|
Alfido
Hvis du ikke er syg, så synes jeg det er en dårlig form for humor du har.
Den sygdom, som du henviser til, så er det ofte børn, der bliver ramt. Men det er måske din datter, der er syg
| |
| Kommentar Fra : Alfido |
Dato : 05-03-08 20:39 |
|
Nej, nej og nej..self. joker jeg ikke om det.. Jeg synes bare det er mega mærkeligt, at mine forældre ikke siger så meget (sådan plejer normalt ikke at være). de lader som om alt var normalt?! Er I overhovedet klar over hvor unormal jeg føler mig pt.
| |
| Kommentar Fra : Alfido |
Dato : 05-03-08 20:43 |
|
Hey Ans,
du er en dame (måske en mor?).. hvis dit barn fik konstateret en kræftsygdom.. ville du ikke græde og blive super ked af det?
| |
| Accepteret svar Fra : jeb3 | Modtaget 60 point Dato : 05-03-08 20:47 |
|
Jeg har haft det tæt på livet.
Det er sgu svært at snakke om kræft for nogen.
Tænk på at deres barn kan dø!!!
Jeg er helt sikker på, at de ikke tager det så roligt som du siger. Kun udadtil.
Forældre skalj o være stærke for vores børn. Sådan er det bare,
Hvis ikke mor og far holder smmen på det hele, hvordan skulle du så finde styrke til at ovevinde sygdommen?
Det bliver en lang og sej kamp.
Men det vigtigste er at tænke positivt. Foretage sig positive ting.
Spise sundt.
Leve regelmæssigt.
Mine børns far var på udflugt med Hospice i måneden op til hans død.
Bl.a. en indkøbstur i tyskland, hvos han sad på en pub med nogle andre fra Hospice.
De orkede ikke at shoppe, men turen var god for dem.
Nu siger jeg ikke at du skal dø, men det er vigtigt at finde de positive ting frem.
Det er jo bevist at jo mere positivt man lever med kræft, jo større er chancen for at overleve.
Hvor fremskreden er din kræft?
| |
| Kommentar Fra : jeb3 |
Dato : 05-03-08 20:50 |
|
Hepatoblastom rammer små børn under 5 års alderen.
Hepatoblastom er den hyppigste levertumor hos børn. Rigshospitalet har landsfunktion med hensyn til kirurgisk behandling af denne lidelse, som varetages i samarbejde mellem onkologiske pædiatere, børnekirurger og leverkirurger
Hepatoblastom er en kræfttype, som opstår i leveren på 1 - 2 yngre børn i Danmark årligt. Svulsten formindskes i reglen under behandling med kemoterapi.
Ovenstående er uddrag fra flere seriøse hjemmesider.
Har du virkelig den sygdom?
| |
| Kommentar Fra : granner01 |
Dato : 05-03-08 20:59 |
|
Alfido
Dine forældre er i chok og de klamrer sig til normalitet og stabilitet i deres liv. Derfor ingen reaktion. Giv dem en chance, de mobiliserer al deres styrke for at kunne hjælpe dig. Og så kan de græde når du ikke ser det.
| |
| Kommentar Fra : Alfido |
Dato : 05-03-08 21:09 |
|
ja, det ved jeg godt.. men beskriver mig selv som barnet.. bare så jeg har en følelse af hvordan hun har det.
Okay, sandheden er at jeg har et barn.
Som 17-årige fik jeg et barn med kæresten (det var ikke forventet).. Barnet har siden fødelsen haft komplikationer, og altså er nu konstateret med Hepatoblastom. Jeg ved virkeligt ikke hvordan skal jeg reagerer, og prøver derfor at undgå hende..
| |
| Kommentar Fra : Alfido |
Dato : 05-03-08 21:12 |
|
Har holdt det skjult længe, men det vistnok på tide at komme ud med det.
| |
| Kommentar Fra : ans |
Dato : 05-03-08 21:16 |
|
Jeg forstår slet ikke dit spørgsmål nu.
Hvem er det du søger "hjælp" til.
Hvis det var min datter, der var syg, så ved jeg godt, hvad jeg ville gøre. Jeg ville være der for hendes skyld.
Men jeg tvivler lidt på dit spørgsmål
| |
| Kommentar Fra : Alfido |
Dato : 05-03-08 21:38 |
|
Hun er blevet erklæret for terminalpatient, d. v. s man forventede hendes død indenfor en begrænset tid.. Jeg føler virkelig ikke at jeg har været der for hende- har aldrig hentet hende fra børnhavnen eller smurt madpakke for hende.. hvor er jeg dog en dårlig far! (hvis jeg overhovedet kan tillade mig kalde migselv.. hendes far)..
| |
| Kommentar Fra : Alfido |
Dato : 05-03-08 21:41 |
| | |
| Kommentar Fra : iah |
Dato : 05-03-08 21:44 |
|
Citat mit hår.. kommer det til at falde af?! det sagde lægen i hvert fald.. |
Citat Nej, nej og nej..self. joker jeg ikke om det.. Jeg synes bare det er mega mærkeligt, at mine forældre ikke siger så meget (sådan plejer normalt ikke at være). de lader som om alt var normalt?! Er I overhovedet klar over hvor unormal jeg føler mig pt. |
Citat ja, det ved jeg godt.. men beskriver mig selv som barnet.. bare så jeg har en følelse af hvordan hun har det. |
Citat Okay, sandheden er at jeg har et barn.
Som 17-årige fik jeg et barn med kæresten (det var ikke forventet).. Barnet har siden fødelsen haft komplikationer, og altså er nu konstateret med Hepatoblastom. Jeg ved virkeligt ikke hvordan skal jeg reagerer, og prøver derfor at undgå hende.. |
Du lyder altså ærlig talt lidt skitzofren, hvad skal man snart tro på?
| |
| Kommentar Fra : Alfido |
Dato : 05-03-08 21:57 |
|
Jeg er da ikke specielt mærkelig.. eller er jeg?
| |
| Kommentar Fra : iah |
Dato : 05-03-08 22:03 |
|
Citat Jeg er da ikke specielt mærkelig.. eller er jeg? |
Jo det er du da i sandhed og du nyder åbenbart den store opmærksomhed du får her i KANDU, du må have et trist og indholdsløst liv - lidt synd for dig.
Kom nu ud af hulen og se lidt på det dejlige solskin der er ind imellem i disse dage og få dig et liv...
| |
| Kommentar Fra : alimak |
Dato : 05-03-08 22:04 |
|
Først siger du at det er dig der har kræft.så er det pludseligt din datter der har kræft, fordi en her inde siger at det kun er børn der får den sygdom. Jeg tror du trænger behandling, for du må være syg i hovedet.
alimak
| |
| Kommentar Fra : Klumme |
Dato : 06-03-08 07:11 |
|
Citat Det at jeg har en datter og er alene med hende gør mig lidt usikker på om jeg nu kan klare det,
Skal man usikker ens muligheder for klare sit studie fuldt ud, hvis man har et barn ved siden af (f.eks. hvis læser jura som er en af de studier der kræver meget) |
http://www.kandu.dk/Spg117806.aspx
D. 28 feb. 2008..... altså for 7 dage siden. vidste du ikke at din påståede datter havde kræft. Der er jo ingen grund til at undersøge om du kan læse jura, når dit barn er afgået ved døden, hvilket du jo forventer iflg. dit første indlæg Citat Og jeg kan jo trodsalt forvente død indenfor en begrænset tid. |
Du går i 3 g nu og forventer at blive færdig i år. Det vil sige i juni 2008 og jurastudiet starter først i sept 2008, altså om ½ år, hvis du altså bliver optaget. Så slap du bare af Alfido, din datter er forlængst smuttet og begravet inden da.
Det er jo skide fint... så lider hun ikke, og allervigtigst.....du skal ikke spekulere på, om du evt. skal finde et andet studium, hvor man kan have noget på skødet, mens man læser. LOOOL
Sååå cher up bassemand.... Det er snart overstået, så du kan få noget ro i sjælen
| |
| Kommentar Fra : Klumme |
Dato : 06-03-08 09:48 |
|
KODICIL (tillæg til testamente lool)
Jeg glemte at sige, at hvis det er dig som har børnekræft, så gælder det samme som jeg skrev ovenfor
Citat Sååå cher up bassemand.... Det er snart overstået, så du kan få noget ro i sjælen |
Og jeg tænkte osse, at det måske var spild af god kvalitetstid, at tage den skide studentereksamen, HF eller HTX eller hvad du nu læser.... og endda med mat / fys på A-niveau., hvis det er dig selv som er syg. Der hvor du skal hen, kan man alligevel ikke læse jura,
Og forresten....din meget dramatiske overskrit: AT BEGÅ SELVMORD kan du godt glemme alt om. Jeg kender dig ganske vist kun fra Kandu, men det er nok til at fortælle mig, at det har du slet ikke nosser til. Så du må pænt vente til ham med leen skal høste.
| |
| Kommentar Fra : jeb3 |
Dato : 06-03-08 09:59 |
|
Nosser til at begå selvmord?
Det er vist det modsatte.
Selvmord er efter min mening udvejen for dem, der ikke magter at se verden i øjnene, af den ene eller anden grund.
Dem der skal have nosserne er de efterladte, der står med spørgsmålene:
Kunne vi have gjort noget?
Hvad gjorde vi forkert?
Hvorfor opdagede vi ikke hvor det bar henad?
Selvmord er kujonernes udvej.
| |
| Kommentar Fra : Klumme |
Dato : 06-03-08 10:03 |
|
Misforstå mig ikke jeb3.
Under "normale" omstændigheder tager jeg selvmord og forsøg på samme meget alvorligt
| |
| Kommentar Fra : jeb3 |
Dato : 06-03-08 10:13 |
|
Tja.. hvis ikke man kan lave lidt sjov med det alvorlige er livet for trist.
Der er sgu så meget trist i verden.
Optimister lever 3 år længere...
| |
| Kommentar Fra : alimak |
Dato : 06-03-08 19:20 |
| | |
| Kommentar Fra : Klumme |
Dato : 06-03-08 19:40 |
| | |
| Kommentar Fra : refi |
Dato : 06-03-08 19:41 |
|
Er der ved at komme "lidt" meget provo i dig - klumme.... ???
Syntes du skifter logo hver anden dag...
Er du blevet RADIKAL....
| |
| Kommentar Fra : Klumme |
Dato : 06-03-08 19:46 |
| | |
| Kommentar Fra : Sunowich |
Dato : 06-03-08 22:10 |
| | |
| Kommentar Fra : Klumme |
Dato : 06-03-08 22:39 |
| | |
| Kommentar Fra : Sunowich |
Dato : 06-03-08 23:12 |
| | |
|
Alfido!!! Du er en Champ.
Hey hvis du er ked af du har kraft så skal du da ned på istedgade og se nogen narkomaner det ligger og dør på åben gange og neger ludere der er blevet solgt af deres egen mor også læs en avis og gik noget tekst tv og internet og se hvordan folk bliver behandlet som varm tynd lort og mennesker der bliver bortført af cia til tortur i et andet land fordi de kendte en der kendte en der engang havde gået i skole med en der hed muhammed-tha-bomb ja så kommer cia lige og borfører ham og hans børn står nede i børnehaven og kan ikke forstår hvor far bliver af og han dukker ikke op de næste par år.
Så der jøderne jeg ved ik om du kan huske dem, der jo ik så mange tilbage af dem her i landet, ja de blev sku lige hentet og gasset fordi de sku jo spare på kuglerne og det var jo trosalt jøder ik.
Ja så der perker kvinderne så bliver dræbt for at gifte sig med en som familien ikke kan li. BANG så du død søster. tak skal du ha.
Så ja det skide syndt du har lorte kraft men hele verdenen er skide ligeglad med dig fordi sådan er verden, den går vidrere vi skal alle dø så lad vær med og piv og kom ud og knep nogen tøser eller hvad du har lyst til at lave.
Men hey du er og bliver en Champ Alfido
| |
| Du har følgende muligheder | |
|
Eftersom du ikke er logget ind i systemet, kan du ikke skrive et indlæg til dette spørgsmål.
Hvis du ikke allerede er registreret, kan du gratis blive medlem, ved at trykke på "Bliv medlem" ude i menuen.
| |
|
|