|
| Kommentar Fra : stl_s |
Dato : 08-09-07 21:37 |
| | |
| Kommentar Fra : Teil |
Dato : 08-09-07 21:42 |
|
Tak stl_s Bulguard fangede zango under defragmentering med
meldingen at den ikke kunne fjernes/repareres.
Jeg kørte en Bulguardskan efter defrag, der blev filen isoleret, den er sendt til
Bulguard som vil sende en vejledning om hvorledes zango fjernes.
Men jeg prøver nu superantispyware og ser hvad der sker.
Vender frygtelig tilbage.
| |
| Kommentar Fra : stl_s |
Dato : 08-09-07 22:00 |
| | |
| Kommentar Fra : Teil |
Dato : 08-09-07 22:18 |
|
Jeg venter og ser hvad Bulguard svarer.
Det bliver nok en gang i morgen.
| |
| Accepteret svar Fra : stl_s | Modtaget 110 point Dato : 08-09-07 22:22 |
| | |
| Kommentar Fra : Teil |
Dato : 09-09-07 15:10 |
|
Citat Kære BullGuard bruger,
Vi har modtaget din Skanlog, som viser os at Bullguard har fundet inficerede filer på din computer. Bullguard var i stand til at fjerne mange af dem, men kunne desværre ikke slette dem alle.
For at slette de inficerede filer i midlertidige internet filer, skal du gøre følgende:
1. Ã.bn Internet Explorer.
2. Gå til Funktioner og vælg Internetindstillinger.
3. I det nye vindue, under fanen Generelt, skal du klikke på knappen "Slet filer".
4. Udfør ved at trykke på "OK".
Det var alt. Sørg for at tage et fuldt system scan igen med Bullguard, for at være sikker på at computeren ikke er inficeret.
Med venlig hilsen,
Ildiko Kiss
BullGuard Support Team
support_dk@bullguard.com
www.bullguard.com |
Fulgte rådet, fuld systemskan anden gang resulterede i samme "virus" gik i fælden.
Men denne gang kunne Bulguard reparere.
Alt ser normalt ud.
| |
| Godkendelse af svar Fra : Teil |
Dato : 09-09-07 15:22 |
| | |
| Du har følgende muligheder | |
|
Eftersom du ikke er logget ind i systemet, kan du ikke skrive et indlæg til dette spørgsmål.
Hvis du ikke allerede er registreret, kan du gratis blive medlem, ved at trykke på "Bliv medlem" ude i menuen.
| |
|
|