|
| erfaringer med pimania Fra : bublebee | Vist : 514 gange 100 point Dato : 07-09-07 16:02 |
| | |
| Accepteret svar Fra : dova | Modtaget 110 point Dato : 07-09-07 16:06 |
| | |
| Kommentar Fra : refi |
Dato : 07-09-07 16:07 |
|
De fleste har nok gode erfaringer (ellers eksisterede de vel ikke mere).....
Personligt har jeg handlet der 2 gange - fuldstændigt problemfrit.....
Har hørt om an´dre der ikke har været så heldige.....
Generelt tror jeg ikke de er anderledes end andre....
| |
| Kommentar Fra : dova |
Dato : 07-09-07 16:42 |
|
refi, problemet er ikke blevet mindre.
De reklamerer med varer som de har på lager....det har de ikke alligevel, folk bestiller og betaler varer de ikke har, og har efterfølgende problemer med at få pengene igen.
Nogen gange sender de forkerte varer, og folk har problemer med at få pengene tilbage selv om de har returneret det fejlsendte for længe siden.....o.s.v. o.s.v.
ikke et sted jeg ville handle.
| |
| Kommentar Fra : dova |
Dato : 08-09-07 01:24 |
| | |
| Kommentar Fra : bublebee |
Dato : 18-09-07 12:02 |
|
Jeg trækker de gode ord i mig igen.
Vi opdage for nogle dage siden at det tv vi har modtaget ikke er den model vi bestilte - vi ringer så ind til dem og gør opmærksom på dette. Dette er de da kede af og de mailer os en pakkelabel til det vi har modtaget forkert så det kan sendes retur med ups. Hun vil så sende os en mail med hvornår ups vil hente tv´et. Vi hører intet og må ringe dertil igen - Her får vi så at vide at de vil hente det tv vi har fået forkert og tage det med tilbage til Frankrig. Når de har modtaget dette retur vil de så sende det andet op til os. Dette vil vi ikke være med til, da de lige så godt kunne tage det andet med op med det sammen. Her bliver damen fra kundeservice meget ubehøvlet og spørger om vi er dumme eller hvad - for sådan kører man jo ikke en forretning.
Vi bliver så negative at vi beder dem hente deres tv og give os pengene tilbage. Vi får en ny pakkelabel og hun vil igen skrive hvornår ups henter pakken. Når de så har modtaget den i Frankrig vil de sætte pengene ind på vores konto - så nu må vi se.
Det sidste skete igår, og vi har endnu intet hørt fra dem, så nu må vi se hvornår de har tænkt sig at hente det tv.
Vi har fundet et bedre og federe tv på Wupti.dk og er sgu kede af vi ikke bare handlede der fra straten. Men da jeg oprettede denne tråd havde vi desværre allerede bestilt det tv.
| |
| Godkendelse af svar Fra : bublebee |
Dato : 12-11-07 10:58 |
|
Tak for svaret dova.
Vi købte faktisk derinde, men de leverede det forkerte og vi bad derfor om pengene retur (med trusler om tv osv hvis det ikke skete).
Inden de overhovedet havde hentet tv´et her havde vi pengene på vores konto. Herefter købte vi på wupti - meget meget bedre.
| |
| Du har følgende muligheder | |
|
Eftersom du ikke er logget ind i systemet, kan du ikke skrive et indlæg til dette spørgsmål.
Hvis du ikke allerede er registreret, kan du gratis blive medlem, ved at trykke på "Bliv medlem" ude i menuen.
| |
|
|