|
| Second Life Fra : Manse9933 | Vist : 564 gange 100 point Dato : 09-03-07 10:47 |
|
Jeg er lige hoppet på Second Life bølgen og nu vil jeg hører om der er nogen der kender en god side uden
for meget bla bla bla,hvor jeg kan finde ud af genvejs
taster/navigering o.s.v,det roder lidt oppe på
øverste etage,så en side hvor det mest almindelige
omkring Second Life,jeg har været inde og kigge mig lidt omkring men jeg kunne godt tænke mig en side uden
en masse bla bla bla,så jeg kan hoppe over hvor gærdet er
lavest
Manse9933
| |
| Kommentar Fra : molokyle |
Dato : 09-03-07 11:01 |
| | |
| Kommentar Fra : refi |
Dato : 09-03-07 11:06 |
|
Jeg har indtrykket af at det er nøjagtig ligeså rodet som offentlige instanser andre steder......
Så du slipper nok ikke for at gå "kommandovejen"
I øvrigt syntes jeg Second Life er utroligt "tungt" at finde rundt i........
| |
| Accepteret svar Fra : Stouenberg | Modtaget 110 point Dato : 09-03-07 11:11 |
| | |
| Kommentar Fra : molokyle |
Dato : 09-03-07 11:23 |
|
Ps. Når jeg kigger på det C/Java agtige 'Linden Script Language', så ser det ud til:
There is no easy way
Alene at sætte sig ind bibliotekerne:
Citat llSin. 29
llCos. 29
llTan. 29
llAtan2. 30
llSqrt 30
llPow.. 30
llAbs. 30
llFabs. 30
llFrand. 30
llFloor 30
llCeil 30
llRound. 31
llVecMag. 31
llVecNorm.. 31
llVecDist 31
llRot2Euler 31
llEuler2Rot 31
llAxes2Rot 31
llRot2Fwd. 31
llRot2Left 31
llRot2Up. 32
llRotBetween. 32
llWhisper 32
llSay. 32
llShout 32
llListen. 32
llListenControl 33
llListenRemove. 33
llSensor 33
llSensorRepeat 33
llSensorRemove. 33
llDetectedName. 33
llDetectedKey. 33
llDetectedOwner 34
llDetectedPos. 34
llDetectedVel 34
llDetectedGrab. 34
llDetectedRot 34
llDetectedLinkNumber 35
llDie. 35
llGround. 35
llCloud. 35
llWind. 35
llSetStatus. 35
llGetStatus. 35
llSetScale. 35
llGetScale. 36
llSetColor 36
llGetColor 36
llSetAlpha. 36
llGetAlpha. 36
llSetTexture. 36
llGetTexture. 36
llScaleTexture. 36
llOffsetTexture. 37
llRotateTexture. 37
llSetTextureAnim.. 37
llSetPos. 38
llGetPos. 38
llGetLocalPos. 38
llSetRot 38
llGetRot 38
llGetLocalRot 38
llSetText 38
llSetForce. 39
llGetForce. 39
llTarget 39
llTargetRemove. 39
llRotTarget 39
llRotTargetRemove. 39
llMoveToTarget 39
llStopMoveToTarget 39
llApplyImpulse. 40
llApplyRotationalImpulse. 40
llSetTorque. 40
llGetTorque. 40
llSetForceAndTorque. 40
llGetVel 40
llGetAccel 40
llGetOmega. 40
llGetTimeOfDay. 41
llGetWallclock. 41
llGetTime. 41
llResetTime. 41
llGetAndResetTime. 41
llPlaySound. 41
llLoopSound. 41
llTriggerSound. 42
llTriggerSoundLimited. 42
llStopSound. 42
llPreloadSound. 42
llAdjustSoundVolume. 42
llSetSoundQueueing. 43
llLoopSoundMaster 43
llLoopSoundSlave. 43
llPlaySoundSlave. 43
llGetSubString. 43
llDeleteSubString. 44
llInsertString. 44
llToUpper 44
llToLower 44
llStringLength. 44
llGiveMoney. 44
llMakeExplosion. 45
llMakeFountain. 45
llMakeSmoke. 45
llMakeFire. 45
llRezObject 45
llSetTimerEvent 45
llSleep. 45
llLookAt 45
llRotLookAt 46
llStopLookAt 46
llCollisionFilter 46
llTakeControls. 46
llReleaseControls. 46
llAttachToAvatar 46
llDetachFromAvatar 46
llGetOwner 47
llInstantMessage. 47
llEmail 47
llGetNextEmail 47
llGetKey. 47
llSetBuoyancy. 47
llSetHoverHeight 47
llStopHover 47
llMinEventDelay. 48
llStartAnimation. 48
llStopAnimation. 50
llPointAt 50
llStopPointAt 50
llTargetOmega. 51
llGetStartParameter 51
llRequestPermissions. 51
llGetPermissionsKey. 51
llGetPermissions. 51
llGetLinkNumber 51
llSetLinkColor 51
llCreateLink. 52
llBreakLink. 52
llBreakAllLinks. 52
llGetLinkKey. 52
llGetLinkName. 52
llGetInventoryNumber 52
llGetInventoryName. 52
llGiveInventory. 53
llRemoveInventory. 53
llSetScriptState. 53
llGetEnergy. 53
llSetText 53
llSetText 53
llPassTouches. 53
llPassCollisions. 54
llRequestAgentData. 54
llRequestInventoryData. 54
llSetDamage. 54
llTeleportAgentHome. 54
llModifyLand. 54
llCollisionSound. 54
llCollisionSprite. 55
llGetAnimation. 55
llResetScript 55
llMessageLinked. 55
llPushObject 55
llPassCollisions. 55
llGetScriptName. 55
llGetNumberOfSides. 55
llAxisAngle2Rot 56
llRot2Axis. 56
llRot2Angle. 56
llAcos. 56
llAsin. 56
llAngleBetween. 56
llGetInventoryKey. 56
llAllowInventoryDrop. 56
llGetSunDirection. 56
llGetTextureOffset 57
llGetTextureScale. 57
llGetTextureRot 57
llSubStringIndex. 57
llGetOwnerKey. 57
llGetCenterOfMass. 57
llListSort 57
llGetListLength. 57
llList2Integer 58
llList2Float 58
llList2String. 58
llList2Key. 58
llList2Vector 58
llList2Rot 58
llList2List 58
llDeleteSubList 58
llGetListEntryType. 59
llList2CSV.. 59
llCSV2List 59
llListRandomize. 59
llList2ListStrided. 59
llListInsertList 59
llListFindList 59
llGetObjectName. 60
llSetObjectName. 60
llGetDate. 60
llEdgeOfWorld. 60
llGetAgentInfo. 60
llKey2Name. 60
llEjectFromLand. 60
llParseString2List 60
llOverMyLand. 61
llGetLandOwnerAt 61
llGetNotecardLine. 61
llGetAgentSize. 61
llSameGroup. 61
llUnSit 61
llGroundSlope. 61
llGroundNormal 62
llGroundContour 62 |
..for ikke at snakke om de mange events:
Citat state_entry() 23
state_exit() 23
touch_start(integer total_number) 23
touch(integer total_number) 23
touch_end(integer total_number) 23
collision_start(integer total_number) 23
collision(integer total_number) 23
collision_end(integer total_number) 23
land_collision_start(vector position) 24
land_collision(vector position) 24
land_collision_end(vector position) 24
timer() 24
listen(integer channel, string name, key id, string message) 24
sensor(integer total_number) 24
no_sensor() 24
control(key name, integer levels, integer edges) 24
at_target(integer number, vector targetpos, vector ourpos) 24
not_at_target() 25
at_rot_target(integer number, rotation targetrot, rotation ourrot) 25
not_at_rot_target() 25
money(key giver, integer amount) 25
email(string time, string address, string subject, string body, integer remaining) 25
run_time_permissions(integer permissions) 25
changed(integer changed) 25
attach(key attached) 25
moving_start() 25
moving_end() 26
on_rez(integer start_param) 26
link_message(integer sender_num, integer num, string str, key id) 26
object_rez(key id) 26
dataserver(key requested, string data) 26 |
..gør, at jeg på forhånd opgiver, at skulle bruge så megen tid på noget så unyttigt.
http://oz.slinked.net/history/lsl2_reference.htm
</MOLOKYLE>
| |
| Godkendelse af svar Fra : Manse9933 |
Dato : 09-03-07 11:25 |
|
Stouenberg>lige i øjet,med relevante link's i venstre side,jeg har været der inde men kunne ikke finde det link du henviser til,fedt.
refi>man skal have hardwaren til det på min pc kører det bare.
Også tak til dig Molo jeg smider lidt poæng din vej(det er ikke et spil,det er et interaktivt scocialt netværk på godt og ondt).
Jeg er ved at gå helt grasat for tiden,jeg vil være med og prøve alt, lot's off fun.
Manse9933
| |
| Kommentar Fra : molokyle |
Dato : 09-03-07 11:30 |
|
Spørgmålet minder mig i det hele taget om en newbie som spørger:
Jeg ku' godt tænke mig selv at skrive et 3D multiplayer spil i JAVA. Jeg har kun prøvet at bruge Frontpage og kender ikke noget til koder, så hvordan gør jeg det nemmest? Jeg har hele week-enden for det skal først være færdigt på mandag.
</MOLOKYLE>
| |
| Kommentar Fra : Manse9933 |
Dato : 09-03-07 11:38 |
|
Molo fims det var genvejs taster jeg spurgte om så jeg kunne komme hurtigt igang,programering er ikke noget problem.
Dovenskaben længe leve.
Jeg er allerrede ved at bygge på min egen grund.
Det var den nemme måde at komme rundt på uden jeg skulle igennem en masse bla bla bla i hjælpefilerne
| |
| Kommentar Fra : Manse9933 |
Dato : 09-03-07 12:03 |
| | |
|
- I er go'e I 2, ka' I ha' en go' weekend...
| |
| Du har følgende muligheder | |
|
Eftersom du ikke er logget ind i systemet, kan du ikke skrive et indlæg til dette spørgsmål.
Hvis du ikke allerede er registreret, kan du gratis blive medlem, ved at trykke på "Bliv medlem" ude i menuen.
| |
|
|