Mange af os får de kommende måneder udskiftet vore VISA/Dankort (til de nye med chip og uden foto) eller et nyt Euro-/Mastercard. Det kan give problemer ved Storebæltsbroen med din BroBizz, hvis din BroBizz "trækker" betalingen fra dit plastickort - og det prøvede vi i går.
Årsagen til problemet er, at din BroBizz er "parret" med nummeret på dit plastickort og IKKE dit kontonummer i banken!!!
Når du får et nyt plastickort vil det nye kort have et andet nummer end dit gamle kort - og da dit gamle kortnummer bliver annulleret, bliver der samtidigt spærret for din BroBizz, hvorfor du bliver afvist i betalingsanlægget.
Sådan klarer du problemet: Når du har fået dit nye kort i hånden ringer du til de søde servicepiger i broens kundeservice på tlf. 7015 1015 med information om kortændringen - og problemet er løst på få sekunder.
Gør det INDEN du skal krydse broen - det er bar' træls at være ham, der er skyld i at trafikken "propper" bagved kan jeg fortælle (har selv prøvet det)
Mvh
H