|
| Flot service hos Acer Nordsted1 har modtaget 30 point for dette tip Fra : Nordsted1 | Vist : 1060 gange
Dato : 04-03-10 18:54 |
|
I efteråret købte vi en bærbar Acer, desværre var der fejl på, og vi indleverede den hos El-giganten hvor den var købt.. efter 4 uger får vi den retur, med den besked at den altså ikke fejlede noget.
Da vi afprøver den, kan vi se at der da stadigvæk er fejl, men i stedet for at henvende os til El-giganten, ringede vi til Acer, der pr. mail gav os en fragtlabel imens vi stadig var i røret
En HALV TIME efter kom UPS efter pakken (de sagde at der godt kunne gå 4 timer, og selv det synes jeg er flot service)
Nu her tre dage efter, har vi fået af vide at den er rep. og klar til afsendelse
Så derfor, hvis i har købt en Acer (måske også andre produkter, hvor man kan ringe direkte til producenten) så prøv det før i indleverer til El-giganten
| |
| Bedømmelse
Fra : Flash77 |
Dato : 04-03-10 19:06 |
| | |
| Bedømmelse
Fra : severino |
Dato : 04-03-10 19:43 |
|
ACER er altså langt bedre i service end DELL
Elgiganten har jeg også sloges med. En harddisk med 2 års garanti var stået af og indleveret, men en måned efter var der ikke sket noget, hvilket viste sig, at den stadig lå til reparation hos Elgiganten.
Først derefter kom der skred i tingene, og jeg fik en ny disk.
Så aldrig mere Elgiganten, da jeg kender til et par tilfælde mere om dem.
Hvorfor også gå til røven, når man kan gå til hovedet!
| |
| Bedømmelse
Fra : bevi54 |
Dato : 04-03-10 20:01 |
| | |
| Du har følgende muligheder | |
|
Eftersom du ikke er logget ind i systemet, kan du ikke lave en bedømmelse til dette tip.
Hvis du ikke allerede er registreret, kan du gratis blive medlem, ved at trykke på "Bliv medlem" ude i menuen.
| |
|
|