|
| Kommentar Fra : marken84 |
Dato : 11-02-23 11:08 |
|
Du bør omgående søge en anden udbyder Yousee og opsige dit abonnement -
Yousee er noget en hvis mand har fundet på -
det er altid forbundet med problemer at have Yousee...
Taler af erfaring, jeg hjælper ældre med IT problemer i mit område og utallige gange er det netop YOUSEE der er problemet.
| |
| Accepteret svar Fra : CiviC | Modtaget 200 point Dato : 14-02-23 20:26 |
|
Hej Edison
Jeg har oplevet samme problem med mit Yousee Coax internet med Sagemcom 3890V2 Router
Hvad jeg lagde mærke til første gang det skete, var at de har opdateret firmwaren i routeren og tænker det er der problemet skal findes. Bare at komme rundt i indstillingerne for routeren tager en evighed fordi den skal tænke så meget.
Min løsning blev at køre Bridge Mode på Yousee's router og tilslutte en anden router i "røven" på Yousee's. Jeg har ikke prøvet at tage fat i Yousee, da jeg ville afprøve dette først og denne har en del flere features end Yousee's
Har haft Coax Internet i mange år og har ellers ikke haft problemer. Yousee har også været flinke til at udskifte min Router, når den har været ved at være for gammel eller hvis jeg selv har nævnt det.
Kommenter evt. dine problemer her eller henvis til de kommentarer der har samme problem: https://forum.yousee.dk/internet-78/har-du-modtaget-ny-firmware-til-din-router-stil-spoergsmaal-og-meld-fejl-i-denne-traad-107791
Mvh
CiViC
| |
| Kommentar Fra : edison |
Dato : 15-02-23 08:43 |
|
CiViC
Tak for info, Efter den opdaterin der er kommet, så kan jeg heller ikke logge ind på Routern, Men læste det på den link du sendte at de er klar over problemet.
| |
| Godkendelse af svar Fra : edison |
Dato : 16-02-23 10:07 |
| | |
| Du har følgende muligheder | |
|
Eftersom du ikke er logget ind i systemet, kan du ikke skrive et indlæg til dette spørgsmål.
Hvis du ikke allerede er registreret, kan du gratis blive medlem, ved at trykke på "Bliv medlem" ude i menuen.
| |
|
|